יום שני, 9 בספטמבר 2013

לזמן את הרוע לצפייה ישירה

סרט האימה המפחיד, המצמרר והמותח ביותר של השנה הוא בלי ספק, הסרט לזמן את הרוע לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. סרט זה מגולל את סיפורה של משפחה שעוברת לבית חדש בניו אינגלנד ושם מגלה שרוחות רפאים מנסות לתקוף ולפגוע בהם. השחקנים הראשיים בסרט הם ורה פרמיגה, לילי טיילור, פטריק ווילסון, היילי מקפרלנד, ג'ואי קינג, מקנזי פוי, מללי בוזר ועוד רבים וטובים אחרים כאשר במאי הסרט הוא ג'יימס וואן. בנוסף, באתר שלנו מבחר ענק של סרטים לצפייה ישירה מכל הז'אנרים והזמנים. סרטי אימה הוא אחד הסוגים הניצפים ביותר באתר.

לזמן את הרוע לצפייה ישירה


רווח וכאב לצפייה ישירה

אחד הסרטים החדשים והטובים ביותר של השנה הוא הסרט רווח וכאב לצפייה ישירה עם תרגום מובנה, מדובר בסרט דרמה, פעולה שמבוסס על סיפור אמיתי, שמגולל את סיפורם של קבוצה של מפתחי שרירים רצחניים שבראשם עומדים דוויין ג'ונסון שמוכר יותר בכינויו דה רוק ומארק וולברג. הסרט מתרחש בפלורידה ארה"ב, שם מתאחדת הקבוצה במטרה לבצע סחיטה, חטיפה ורצח. במהלך הסרט רווח וכאב לצפייה ישירה, תוכניתם משתבשת, ובלש פרטי מבריק יוצא במרדף חסר מעצורים אחריהם. מלבד סרט זה, תמצאו פה עוד מבחר רחב של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה, מכל הסוגים והזמנים.

רווח וכאב לצפייה ישירה




3096 ימים לצפייה ישירה

הסרט החדש והמדובר ביותר של השנה הוא בלי ספק הסרט 3096 ימים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. זהו סרט דרמה, סוחף ומרתק ביותר אשר מגולל את סיפורה של נשטה שהיא ילדה בת 10, שיום אחד, שבדרכה לבית הספר, נחטפת על ידי מהנדס תקשורת מובטל, שלא דורש כופר עבורה אלא מעוניין להחזיק בה ולגדל אותה כבתו. הסיוט שלה נמשך שמונה וחצי שנים. זהו סרט מצמרר, עצוב ומרגש אשר אותו ביים שררי הורמן ובו מככבים השחקנים טרין דירהולם, ת'ור לינדהארט, ג'יימס באטלר, אנטוניה קמפבל-האג'ס, ולסטו פייץ', אנג'לינה נוה, אמליה פידגאון ועוד רבים וטובים אחרים. מלבד הסרט 3096 ימים, תמצאו פה עוד מבחר רחב של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה מכל הסוגים והזמנים.

3096 ימים לצפייה ישירה



רידיק לצפייה ישירה

סרט האקשן, מדע בדיוני הטוב ביותר של השנה הוא בלי ספק הסרט רידיק לצפייה ישירה עם תרגום מובנה שמגולל את סיפורו של רידיק שנלחם על הישרדותו מפני יצורים מסתוריים, אכזריים וכך הופך להיות חזק ומסוכן ביותר. במהלך הסרט, רידיק, ציידי ראשים מכל רחבי הגלקסיה נלחמים בו ומנסים ללכוד אותו אך בסופו של דבר, מוצאים את עצמם ככלי משחק בתכנית הנקמה הגדולה שלו. השחקן הראשי בסרט רידיק הוא וין דיזל שכיכב במגוון סרטים לצפייה ישירה מצליחים בניהם סדרת הסרטים מהיר ועצבני, גבר מי שמטפלת ועוד סרטים רבים וטובים אחרים.

רידיק לצפייה ישירה



מצ'טה 2 קטלני לצפייה ישירה

הסרט החדש מצ'טה 2 קטלני לצפייה ישירה עם תרגום מובנה הוא סרט ההמשך ללהיט הענק מצ'טה. במרכז הסרט הממשל האמריקאי מגייס את מצ'טה בשביל שיחדור למקסיקו במטרה לתפוס וללכוד סוחר נשק מקסיקני מסוכן במיוחד שמשימתו היא לשגר טילים לחלל. במאי הסרט הוא הבמאי המוכשר והמוערך רוברט רודריגז ששיתף פעולה בעבר עם הבמאי קווינטין טרנטינו והשחקנים הראשיים בסרט מצ'טה 2 לצפייה ישירה הם דני טרג'ו, מל גיבסון, מישל רודריגז, צ'ארלי שין, ויליאם סאדלר, דמיאן ביצ'יר, ג'סיקה אלבה ועוד רבים וטובים אחרים. כמו כן, באתר זה מגוון ענק של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה מכל הסוגים והזמנים.

מצ'טה 2 קטלני לצפייה ישירה



מגודלים 2 לצפייה ישירה

אחד הסרטים המצחיקים ביותר של השנה הוא סרט הקומדיה מגודלים 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. זהו סרט המשך ללהיט משנת 2010 אשר מגולל את סיפורם של ארבעה חברי ילדות בשנות ה - 30 לחייהם שנפגשים כמה שנים מאוחר יותר ועוברים חוויות ילדותיות יחד. על בימוי הסרט מגודלים 2 לצפייה ישירה אחראי דניס דוגאן, כשאת תסריט הסרט כתב פרד וולף. השחקנים הראשיים שמככבים בסרט הם אדם סנדלר, כריס רוק, סלמה היאק, שרי אוטרי, דיוויד ספייד, קווין ג'יימס, טיילור לוטנר ועוד רבים וטובים אחרים. כמו כן, כאן תמצאו מגוון רחב של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה, מכל הסוגים ומכל הזמנים למשל סרטי קומדיה לצפייה ישירה, סרטי פעולה לצפייה ישירה ועוד.

מגודלים 2 לצפייה ישירה



מטוסים לצפייה ישירה

סרט הילדים החדש מטוסים לצפייה ישירה הוא סרט אנימציה חדש, מצחיק ומרתק במיוחד שהפך לשובר קופות ענקי. הסרט מטוסים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה, מגולל את סיפורו של דאסטי שהוא מטוס ריסוס החולם להתחרות בתחרות מטוסים מפורסמת. הבעיה היא שלדאסט, יש פחד גבהים, אך בעזרת אימונים רבים ובעזרת חבריו השונים, חלומו של דאסטי עומד להתגשם. כמו כן, מטוסים לצפייה ישירה מדובב לעברית, ללא תקלות וגם עוד מגוון ענק של סרטי ילדים לצפייה ישירה וסרטים לצפייה ישירה מכל הסוגים והזמנים.

מטוסים לצפייה ישירה



מי מפחד מהזאב הרע לצפייה ישירה

הסרט הישראלים החדש והטוב ביותר של השנה הוא הסרט מי מפחד מהזאב הרע לצפייה ישירה. זהו סרט אימה, דרמה שבמרכזו שרשרת רציחות אכזריות שמובילה שלושה בחורים למפגש אלים, מותח וסוחף ביותר. אחת הדמויות הראשיות בסרט אביה של אחת הנרצחות שמחליט לצאת למסע נקמה, הבחור השני הוא שוטר אשר לוקח את החוק לידיים והשלישי הוא החשוד העיקרי בגל הרציחות. ללא ספק מדובר בסרט סוחף ומותח במיוחד שבו קטעים מפחידים, מרגשים ומצחיקים. מלבד סרט זה, ישנם באתר עוד שלל סרטים לצפייה ישירה מכל הז'אנרים ומכל הסוגים, באיכות מעולה וללא תקלות.

מי מפחד מהזאב הרע לצפייה ישירה



לצוד פילים לצפייה ישירה

הסרט הישראלי המצליח והמדובר ביותר של השנה הוא ללא ספק הסרט, לצוד פילים לצפייה ישירה שאותו יצר רשף לוי שיצר בין היתר את הסדרה הבורר והסרט איים אבודים. במרכז הסרט לצוד פילים לצפייה ישירה, עומדים שלושה גברים זקנים וילד צעיר, גאון ומבריק. אחד הזקנים הוא סביו, שהוא איש לח"י שהקים את מדינת ישראל. זקן נוסף הוא, החבר הכי טוב של הסבא, שהוא גבר שעדיין מלא יצרים ותשוקה, והזקן השלישי הוא דוד מאנגליה, שהוא שחקן, מתוסכל שנכנס לחובות. החבורה ההזויה הזו, מחליטה לשדוד בנק יחדיו, במטרה לנקום בממסד שאינו משלם פיצויים לילד על מות אביו שעבד שנים רבות בבנק. השחקנים הראשיים בסרט ששון גבאי, מוני מושונוב, פטריק סטיוארט, יעל אבקסיס, צביקה הדר ועוד רבים וטובים אחרים. מלבד סרט זה, תמצאו כאן עוד מגוון ענק של סרטים לצפייה ישירה מכל הסוגים והזמנים, מישראל ומהעולם.

לצוד פילים לצפייה ישירה



הדרדסים 2 לצפייה ישירה

סרט הילדים המצליח, הדרדסים 2 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה או מדובב לעברית הוא סרט ההמשך לללהיט הדרדסים. במהלך הסרט השני, הדרדסים חוברים שוב לבני האדם במטרה להציל את דרדסית אשר נחטפה על ידי גרגמל הרשע משום שגילתה סוד כמוס אשר יכול להפוך יצורים רשעים לדרדסים אמיתיים וטובים. הדרדסים 2 לצפייה ישירה הפך ללהיט ענק ולשובר קופות גדול. השחקנים הראשיים בסרט הם אלן קאמינג, כריסטינה ריצ'י, האנק עזריה, ניל פטריק האריס, אנטון ילצ'ין, ברנדן גליסון, ג'ונתן ווינטרס ועוד רבים וטובים אחרים. על בימוי הסרט אחראי ראג'ה גונסל המוכשר והמוערך. באתר זה תמצאו עוד מגוון ענק של סיקורי סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה מכל הזמנים ומכל הסוגים.

הדרדסים 2 לצפייה ישירה





יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

אנחנו המילרים לצפייה ישירה

סרט הקומדיה המצחיק ביותר של הקיץ הוא אנחנו המילרים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה שמגולל את סיפורו של סוחר סמים שמתכנן לצאת לפרישה אבל כשהבוס שלו מציע לו הזדמנות להתעשר מאוד, רגע לפני פרישתו, הוא מחליט לקחת עליו משימה חדשנית. במהלך הסרט, סוחר הסמים מחליט לבדוק מועמדים במטרה ליצור משפחה אמריקנית למופת עם אישה ושני ילדים ובעזרתם לחצות את הגבול בין מקסיקו לארה"ב. זוהי קומדיית פעולה מצחיקה וסוחפת בכיכובה של ג'ניפר אניסטון ועוד רבים וטובים אחרים. כמו כן, באתר זה מגוון ענק של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה, מכל הזמנים ומכל הסוגים, באיכות מעולה.

אנחנו המילרים לצפייה ישירה