יום שלישי, 30 ביוני 2015

עם אינטרקליק לא מתפשרים על איכות חיים


ישנם הרבה מצבים בחיים בהם אנו עומדים בפני החלטות חשובות אשר ישפיעו על המשך אורח חיינו ומשפחתנו. אחת ההחלטות החשובות והקריטיות שאנו נאלצים לבצע היא כמובן בחירת הבית בו נגור ונבלה את מרבית זמננו בשנים הבאות. לאלו מאיתנו שכבר השיגו תקן ארצי לבנייה ירוקה אינטרקליק והחליטו לרכוש קרקעות ולבנות עליהם בתים, לרוב בונים את בתיהם בשיטת הבנייה המסורתית והנפוצה שכוללת חומרי בניין מזהמים, יקרים ובהחלט לא ידידותיים. חשוב שתכירו שיש גם בנייה אחרת: בנייה בשיטה הירוקה: חומרים טבעיים, ידידותי לסביבה ולשמירה על בריאותכם ומשפחותיכם.

אז מהי בנייה ירוקה של אינטרקליק ומה היא מציעה?

בנייה ירוקה היא בנייה אשר עצם תהליך הבנייה נעשה עם חומרים ידידותיים לסביבה תוך ניצול המשאבים ותכנון המבנה בהתאם לכך. הבנייה הירוקה לא תהיה זולה בהרבה מתהליך הבנייה המסורתית שכולנו מכירים, אך אם נבחן עלויות מול תועלת לטווח הרחוק, נגלה שללא ספק הבנייה הירוקה תחסוך לנו מאות שקלים מדי חודש בחשבון החשמל. ולמה אתם וודאי שואלים? זאת כיוון שבבניה זו תוכנן שימוש במקורות אנרגיה טבעיים וניצולם באופן נבון ונכון, אי לכך ובהתאם לזאת נוצר מצב אשר מסייע לנו לחסוך באנרגיה רבה. חשוב מזה: אתם וודאי תסכימו שאין מחיר להרגשה הנינוחה והנעימה שמורגשת בבית שנבנה ירוק. דמיינו את עצמכם ואת משפחתכם בבית מואר באור שמש טבעי עם טמפרטורה נעימה בכל עונות השנה! תנועה של אוויר צח ותחושה סביבתית בריאה, בטוחה ונוחה.
רבים מאיתנו מעוניינים להתחדש ולשפץ את הבית או את המשרד, אך ברוב המקרים קצת חוששים או נרתעים מההתעסקות שתהליך זה דורש. השלבים מתחילים בקבלת הצעות מחיר, ניהול הקבלן והעובדים, עיכובים בלוחות הזמנים שסוכמו מראש, הגדלת התקציב מעבר למה שנחתם בחוזה ועוד נקודות רגישות אשר מגבירות מעלות את רף ההתנגדות לבנות ולשפץ מלכתחילה. כאמור סיבות אלו ואחרות גורמות לאנשים לדחות ואפילו לוותר על רעיון השיפוץ,הרחבה ובניית בית חדש. חשוב שתדעו כי כיום יש שיטות בנייה אחרות, ירוקות ובריאות לסביבה וחברות כמו אינטרקליק בונים ירוק ידאגו לכל הבירוקרטיות והניירת ופיקוח תהליך הבנייה. חברות אלו הם "העיניים" שלכם על ניהול הפרויקט ודואגות עבורכם לטפל בכל העניינים שהזכרנו לעיל בצורה מהירה, נקיה, הוגנת והכי חשוב עמידה בלוח הזמנים.

חברת אינטרקליק מציעה שירותים ללקוחותיה אשר מעוניינים בבניית בית חדש או הרחבת מבנה קיים. החברה תעמיד לרשותכם אדריכל מנוסה אשר יתכנן בעבורכם וידאג לכל התוספות הנדרשות לבניית בית חלומותיכם והכל מתואם בהתאם לדרישות ולצרכים שלכם, תוך תכנון הקפדה יתרה וליווי מהנדסי החברה

בשביל כל הדברים בנושא אינטרקליק הגעתם למקום הנכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה