יום רביעי, 22 ביולי 2015

אינטרקליק בחירת טבעות אירוסין

כאשר החלטת סוף סוף לקחת את המושכות ולהתקדם צעד אחד קדימה בקשר שלכם ולהציע לה נישואין, חשוב מאוד שתדאג לאווירה מתאימה כלומר אירוע זה ייזכר לכל החיים בת זוגתך, לכן יש להתנהג בהתאם. חשוב מאוד שבת זוגתך תקבל ממך טבעת אירוסין מיוחדת שעוצבה במיוחד בשבילה, טבעת אירוסין יפה, כזאת שנבחרה בקפידה. מכיוון שאנו סבורים שאתה לא כך כל מתמצא בבחירת תכשיטים וטבעות אירוסין (אל תיעלב זה אופייני לכל הגברים:)) אנו נפרט במאמר זה מדריך מקוצר לבחירה נכונה של טבעת אירוסין.

אינטרקליק זה יותר מטבעת מיוחדת


לפני שאנו ניגשים לבחון את מגוון התכשיטים של אינטרקליק הרב כדאי לזכור את אחד הדברים החשובים והוא המידה. במידה ותרכוש טבעת ללא ציון המידה המבוקשת, לעולם לא תוכל לקלוע נכון. הדרך הטובה לבדוק את מידה וגודל הטבעת הוא לפי החלק הפנימי שלה. לאחר שבדקת את הגודל והמידה הנכונה, אנחנו יכולים לעבור לשאלה הבאה: "האם לרכוש טבעת אירוסין רגילה (סטנדרט) או שנלך על הסגנון המיוחד יותר? כדאי שתדע שדווקא הטבעות הסטנדרטיות באות עם עיצוב סולידי שלא בהכרח יהיה זול יותר מהמיוחד. עוד חשוב לדעת שישנם הרבה דגמים קלאסיים שנראות על פניו אלגנטיות אך בסופו של דבר הם יקרות. נדגיש שאין בדיוק "נכון" או "לא נכון". שים לב לטעמה האישי של כלתך לעתיד. חשוב שתקדיש הרבה תשומת לב בחיפוש אחר תכשיטיה אותם היא אוהבת לענוד ביומיום. עוד חשוב לדעת הוא האם טעמה הוא קלאסי ופשוט יותר או יותר לכיוון הנועז, הנחשק והתשוקתי.

יהלומים או לא להיות
אחת השאלות החשובות ביותר שיש לדעת עלייה את הדעת היא האם לבחור טבעת יהלום או ללא יהלום. אפילו שמקובל לבחור טבעת אירוסין בשיבוץ יהלומים, ישנם עשרות אפשרויות אחרות ויפות לא פחות עם אבנים מיוחדות מסוגים שונים. חשוב לדעת שישנם טבעות עם שיבוץ אבן אחת עם מספר אבנים קטנות ושיבוץ בצדדים. לדעת יש טבעות עם שיבוץ של אבן אחת, יש טבעות עם שיבוץ של מספר אבנים בצדדים. האפשרויות הם רבות ומגוונות, במידה ויש מישהו שמתקשה בהחלטה, יכול ואפילו מומלץ בהחלט להתייעץ עם קרובת משפחה של כלתך העתידית בעלת, חברה טובה ואפילו הנציגה בחנות התכשיטים שמאחוריה ניסיון רב.

אלמנט הצבע
עוד היבט חשוב שנזכיר במאמר זה הוא אלמנט הצבע בטבעת האירוסין אינטרקליק. סביר להניח שתחליט ללכת על טבעת זהב, אך גם לזהב יש סוגים שונים. ישנן טבעות זהב לבן, צהוב ואפילו גוונים נוספים ואחרים כמו זהב וורוד למשל. במידה ואתה מעוניין למשהו ייחודי יותר, תוכל להוסיף חריטה של שמך ושמה על הטבעת מה שמהווה סמל סופר רומנטי ובעצם מספר את הסיפור של אהבתכם והקשר הזוגי החזק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה