יום חמישי, 30 ביולי 2015

בדרך לחתונה בוחרים טבעת אירוסין




בכולנו עוברת התרגשות רבה והצפה של רגשות כאשר אנחנו חושבים על עצמנו מתחת לחופה. מדובר על רגע זך וטהור שבו אנחנו מחליטים להנציח את האהבה שלנו אל מול מאות אורחים יקרים ללבנו ולהודיע בריש גלי שהחלטנו להקדיש את חיינו למוסד הנישואים ולבן או בת זוג אחד או אחת בלבד. מדובר על רגע מרגש שאין דומה לו בו נדמה שכל העולם עוצר וצופה רק בנו אוהבים.

כדי להגיע לרגע המיוחד הזה ישנו שלב קטנטן שעליו לא ניתן לפסוח והוא הכרחי על מנת שנוכל לפלס את דרכנו אל החופה: הצעת הנישואין. יש היאמרו כי הצעת הנישואין מרגשת בהרבה יותר מאירוע החתונה עצמו מאחר והתשובה הגורלית שתינתן למציע הנישואין היא מעין תשובה מכריעת גורל. בנוסף, יש הרואים בעצמם בעת שהם מאורסים כבר כסוג של נשואים ולכן כשהם מגיעים אל החופה סף ההתרגשות אינו גבוה כפי שהוא היה בהצעת הנישואין שהציפייה אליה ארוכה ומרגשת לכשעצמה.

טבעת נישואין – מה, מו מי
ידוע לכל שעל מנת להציע נישואין צריך אקססורי מיוחד וייעודי לאירוע זה: טבעת. טבעת האירוסין הינה טבעת שעתידה להיות על אצבעה של בחירת לבך ויתכן והבחירה בטבעת הנכונה גם תביא איתה את התשובה הנכונה אותה אתה מייחל לשמוע. לכן אנחנו שמחים להעניק מדריך קצר ומוצלח לרכישת טבעת נישואין.

1.להגדיר תקציב
לפני שאתה הולך ומחפש טבעות אינטרקליק נסה להגדיר לעצמך תקציב. הפקת חתונה הינה הוצאה כספית גדולה ורכישת טבעת הנישואין כך או כך נכנסת לחישוב ההוצאות הכללי כאשר מדובר בחתונה. לכן חשוב שמראש תגדיר את הסכום אותו אתה מתכוון להוציא על רכישת טבעת האירוסין ותנסה לשמור על הטווח אותו הגדרת. ברגע שתגיע לחפש טבעות עם תקציב מוגדר יהיה לך יותר קל לסנן אפשרויות וכך גם לקצר את תהליך קניית הטבעת.

2.נסה לקלוע לטעם שלה
חשוב שהטבעת תהלום את הטעם של בת הזוג שלך. למה הכוונה? טבעת אירוסין אינטרקליק היא בסך הכל טבעת איתה אתה כורע ברך ולאחר מכן היא הולכת להיות הקישוט התמידי על אצבעה, לכן חשוב מאד שתבחר בטבעת החופפת את הסגנון איתו היא הולכת בדרך כלל ונסה להמנע ממשהו גדול וגרנדיוזי רק משום שמדובר בהצעת נישואין. המטרה הראשונה היא שהיא תגיד כן, והמטרה השנייה היא שהיא תאהב מאד את הטבעת ותתגאה ללכת איתה ולהשוויץ איתה.

3.תיעזר בחברת שיווק באינטרנט טובה
נהוג היום שלפני שמחליטים להציע נישואין מתייעצים עם חברת אינטרקליק על מנת לקבל את המחירים הטובים ביותר בשוק. לרוב מתלווים גם אל סוכן החברה לטיול קצרצר בקניון ואיתו        בוחרים את הטבעת. ניתן גם להתייעץ עם חברותיה, החברות שלה יודעות הכי טוב מה היא אוהבת, ממה היא סולדת, מה היא בחיים לא הייתה קונה ועל איזו טבעת היא חולמת בלילה. לכן תנסה להסתייע באחת החברות הטובות והיא תעזור לך לבחור את הטבעת שהיא בטוח תאהב. אם אתה מרגיש שאתה מכיר אותה מספיק טוב ויכול לעשות את הבחירה לבדך – בכלל מעולה, אבל תמיד יהיה נחמד להתייעץ עם גורם קרוב נוסף ולשמוע את דעתו.

יום רביעי, 29 ביולי 2015

דוגמניות במידות קטנות

כמה פעמים זימזמתם את השיר "הילדה הכי יפה בגן"? כמה פעמים חשבתם שהילד שלכם הכי יפה בגן? ובכן בוא נהיה אמיתיים, המון פעמים. מסתבר שאתם יכולים לעשות מזה כסף. הרבה הורים שלוקחים את המחשבות שלהם צעד אחד קדימה לסוכנות הדוגמנות הקרובה לביתם. במאמר זה נסקור את השאלות המרכזיות הבאות: מי מהילדים בדיוק מתאים? מה נדרש מהילד? יש נתונים מסוימים? ואיך מכינים את הילד הקטן למקרה של אכזבה וסירוב?

כמה פעמים חשבתם שהילד שלכם הוא הכי הכי?
האם בתמונות האחרונות שצילמתם את הפשוש שלכם הוא ייצא ממש מדהים?
עיניים ירוקות, חיוך מהאגדות, כל כך יפה ומקסים שבא לאכול אותו או יותר מדויק, ישירות לפרסומת לחיתולים או אוכל של דגני בוקר! נראה כל כך מושלם, מה רע בקופת חסכון קטנה לילד, ושיגדל יהיה לו כמה שקלים להתחיל את חייו, נכון?
לשאלה זאת יש מספר נתונים שאנחנו צריכים להתייחס אליהם לפני שרצים לסוכנות הדוגמנות.

להלן מספר עובדות:
לא כל הסוכנויות עוסקות בתחום דוגמנות ילדים: בדיוק! כמו שלא כל האצבעות שלנו שוות כך גם לא כל סוכנות הדוגמנות מתעסקות עם קטינים וילדים.

האם קיים מראה מועדף בדוגמנות לילדים?
 בהחלט לא! מסתבר שהמגוון שנדרש הוא גדול ויש מקום לכולם, מכל הסוגים: אסיאתי, בלונדיני, ג'ינג'י וכו'. כל עוד הילד לא ביישן ומשתף פעולה מול המצלמה יש סיכוי גדול שהוא מתאים.
לידיעת ההורים שמחפשים בכוח לדחוף את הילד שלהם לסוכנות על אף התנגדות של הילד: דבר ראשון שהסוכנות בודקת הוא את רצונו האמיתי של הילד ועד כמה הוא מוכן לשתף פעולה.
כאמור אין לאף סוכנות דוגמנות אינטרס לעבוד עם ילד שלא באמת רוצה לעבוד בתעשייה ורק בגלל שההורים דוחפים.

למה?
פשוט מאוד, הסוכנויות המקצועיות כמו אינטרקליק מקפידות לעבוד עם אישורים של משרד העבודה, להקפיד על בדיקות בריאותיות, נסיעות לימי צילומים,  אישורים אלה נועדו להגן על הילדים המשתתפים בימי הצילומים.

מה בדבר אכזבות רבותיי?
כאמור ברוב המקרים בשלבי הסינון הראשוניים הנבחרים ללהק לפרסומת מסוימת יש כ-20 ילדים שמתוכם ייבחר ילד אחד. כבר מראשית האודישנים מכינים את הילד לכך שילד שלא נבחר לא עשה משהו "רע" ופשוט לאותו תפקיד, הדרישה הייתה לילד X  עם שיער Y והוא יוכל להמשיך ולנסות להתקבל לאודישן אחר. מאוד חשוב לא ליצור אנטגוניזם בקרב הילדים שלא נבחרו.

המלצות וטיפים לסיכום
סוכנויות דוגמנים ודוגמניות אינם אוהבות לעבוד עם הורים שדוחפים יתר על המידה את ילדיהם לעסוק במקצוע אם הילדים אינם רוצים בכך. הימנעו מלהכריח את הילד לעסוק בתחום אם אינו מעוניין בכך. יש להקפיד על שעות עבודה מוגדרות מראש ולא להעמיס על הילד. קרא עוד באותו עניין על ילדות שרוצות להתחתן בגיל מוקדם כדוגמניות אינטרקליק.

יום ראשון, 26 ביולי 2015

בנייה ירוקה מהי?


לכולנו אין ספק כי בנייה ירוקה נעשית יותר ויותר פופולרית כיום. מדובר בשיטת בנייה עם מחשבה לקדימה הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. בנייה ירוקה נועדה לעשות את החיים שלנו קלים יותר ובו בזמן לשמור על איכות הסביבה כמה שיותר על מנת ליצור עתיד נקי ובריא יותר לדור שבא אחרינו. עם שיטת בנייה זו ניתן להשתמש באור הטבעי בצורה הרבה יותר יעילה, הרבה יותר פשוט לשמור על טמפרטורה אחידה בתוך הבית ואפילו אפשר לצמצם את צריכת המים.

מהי באמת שיטת הבנייה הירוקה?

בנייה ירוקה היא שיטת בנייה ששמה לעצמה מטרה לשמור על איכות הסביבה ולדאוג לסביבה נעימה ונקייה לאורך שנים כך שגם הילדים שלנו לגדול בצורה שלא פוגעת בזולת. תפיסת עולם זה מתבססת על ניצול מקסימלי של אור טבעי, אסיפת מי גשמים על מנת להשתמש בהם לצרכי השקיה, הפחתת שימוש בכימיקלים וברעלים כאלה או אחרים, שימוש בחומרים טבעיים וכדומה. בנוסף, מדובר בבנייה מהירה יותר מבנייה קונבנציונלית, דבר אשר קורץ להרבה מאוד קבלנים כיום. עוד על מטרת הבנייה הירוקה על פי אינטרקליק.

 יתרונות של בנייה ירוקה על פי שיטת אינטרקליק

אחד היתרונות הבולטים בדירה שנבנתה בשיטה ירוקה היא צמצום בהוצאות של הבית. מאחר ובשיטה הירוקה ניתן לאסוף מי גשמים ומנצלים הרבה מהאור הטבעי, אפשר לצמצם את עלויות החשמל והמים. כידוע לכם, מדובר בהוצאות שוטפות שהן לא זולות בכלל, אם אפשר לצמצם אותם אין ספק כי זה יוכל לחסוך סכום משמעותי כל שנה. בנוסף, כמו שכבר הזכרנו, עם בנייה ירוקה אנחנו שומרים על איכות הסביבה, ואם זה קורה במקביל לשיפור האיכות חיים שלנו, למה לא? כמו כן, בניית דירה או בניין בבנייה ירוקה מקצרת את זמן העבודה באופן ניכר.
לסיכום, לבנייה ירוקה יש הרבה מאוד יתרונות שבאים לידי ביטוי בשמירה על איכות הסביבה, שיפור איכות החיים שלנו ושל הדור שבא אחרינו, משך בנייה קצר יותר וכמובן צמצום ההודעות השוטפות של הבית. אין ספק כי אם אתם מעוניינים להשקיע בדירה חדשה, שיטת הבנייה שלה צריכה להוות שיקול משמעותי בהחלטה שלכם. אם גרמנו לכם לחשוב אז עשינו את שלנו, שיהיו לכם חיים ירוקים. קרא מאמר זה העוסק באיכות חיים אינטרקליק בונים ירוק.

יום רביעי, 22 ביולי 2015

אינטרקליק בחירת טבעות אירוסין

כאשר החלטת סוף סוף לקחת את המושכות ולהתקדם צעד אחד קדימה בקשר שלכם ולהציע לה נישואין, חשוב מאוד שתדאג לאווירה מתאימה כלומר אירוע זה ייזכר לכל החיים בת זוגתך, לכן יש להתנהג בהתאם. חשוב מאוד שבת זוגתך תקבל ממך טבעת אירוסין מיוחדת שעוצבה במיוחד בשבילה, טבעת אירוסין יפה, כזאת שנבחרה בקפידה. מכיוון שאנו סבורים שאתה לא כך כל מתמצא בבחירת תכשיטים וטבעות אירוסין (אל תיעלב זה אופייני לכל הגברים:)) אנו נפרט במאמר זה מדריך מקוצר לבחירה נכונה של טבעת אירוסין.

אינטרקליק זה יותר מטבעת מיוחדת


לפני שאנו ניגשים לבחון את מגוון התכשיטים של אינטרקליק הרב כדאי לזכור את אחד הדברים החשובים והוא המידה. במידה ותרכוש טבעת ללא ציון המידה המבוקשת, לעולם לא תוכל לקלוע נכון. הדרך הטובה לבדוק את מידה וגודל הטבעת הוא לפי החלק הפנימי שלה. לאחר שבדקת את הגודל והמידה הנכונה, אנחנו יכולים לעבור לשאלה הבאה: "האם לרכוש טבעת אירוסין רגילה (סטנדרט) או שנלך על הסגנון המיוחד יותר? כדאי שתדע שדווקא הטבעות הסטנדרטיות באות עם עיצוב סולידי שלא בהכרח יהיה זול יותר מהמיוחד. עוד חשוב לדעת שישנם הרבה דגמים קלאסיים שנראות על פניו אלגנטיות אך בסופו של דבר הם יקרות. נדגיש שאין בדיוק "נכון" או "לא נכון". שים לב לטעמה האישי של כלתך לעתיד. חשוב שתקדיש הרבה תשומת לב בחיפוש אחר תכשיטיה אותם היא אוהבת לענוד ביומיום. עוד חשוב לדעת הוא האם טעמה הוא קלאסי ופשוט יותר או יותר לכיוון הנועז, הנחשק והתשוקתי.

יהלומים או לא להיות
אחת השאלות החשובות ביותר שיש לדעת עלייה את הדעת היא האם לבחור טבעת יהלום או ללא יהלום. אפילו שמקובל לבחור טבעת אירוסין בשיבוץ יהלומים, ישנם עשרות אפשרויות אחרות ויפות לא פחות עם אבנים מיוחדות מסוגים שונים. חשוב לדעת שישנם טבעות עם שיבוץ אבן אחת עם מספר אבנים קטנות ושיבוץ בצדדים. לדעת יש טבעות עם שיבוץ של אבן אחת, יש טבעות עם שיבוץ של מספר אבנים בצדדים. האפשרויות הם רבות ומגוונות, במידה ויש מישהו שמתקשה בהחלטה, יכול ואפילו מומלץ בהחלט להתייעץ עם קרובת משפחה של כלתך העתידית בעלת, חברה טובה ואפילו הנציגה בחנות התכשיטים שמאחוריה ניסיון רב.

אלמנט הצבע
עוד היבט חשוב שנזכיר במאמר זה הוא אלמנט הצבע בטבעת האירוסין אינטרקליק. סביר להניח שתחליט ללכת על טבעת זהב, אך גם לזהב יש סוגים שונים. ישנן טבעות זהב לבן, צהוב ואפילו גוונים נוספים ואחרים כמו זהב וורוד למשל. במידה ואתה מעוניין למשהו ייחודי יותר, תוכל להוסיף חריטה של שמך ושמה על הטבעת מה שמהווה סמל סופר רומנטי ובעצם מספר את הסיפור של אהבתכם והקשר הזוגי החזק.