יום שלישי, 30 ביוני 2015

אינטרקליק שיווק באינטרנט



היום שיווק אינטרנטי  כמו עם אינטרקליק הוא חלק אינטגראלי מעולם הפרסום ולא נחשב "מותרות" כבר. השיווק מלווה אותנו בכל מקום בחיים ואפילו במחלוקות בתי הספר השונות של לימודי השיווק לומדים על שיווק באינטרנט.

מהו מקור המילה שיווק?
המילה שיווק מקורה במילה "שוק" כלומר סחר של משהו בדר"כ בין לקוח לסוחר. לעולם ככל שלמוצר מסוים יהיה יותר פן שיווקי כך המוצר יהיה חשוף יותר לקהל הרחב. לצורך הדוגמא: ניתן למצוא היום פורטלים של עבודות בארה"ב שהמנצח מבינהם הוא הפורטל שנכנס הכי חזק ואגרסיבי לתודעת הצרכן. השיווק באינטרנט הוא די חדש אך בעולם התקשורת אנשים וחברות קלטו את הנקודה הזאת מזמן והחלו לנצל את נפלאות הטכנולוגיה לטובתם.

שיווק באינטרנט – דרך לשווק אחרת

היום ניתן להגיד שתהליך שיווק לכל חברה החל מהקטנות ועד לגדולות מתחיל באינטרנט כמסע פרסום קטן עם תקציב מזערי, השיווק באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו בשנים האחרונות. בחיי היומיום שלנו אנו נחשפים לשיווק בכמויות אדירות רק שבחלק הגדול מהזמן אנחנו כל כך עסוקים בלמהר שאנחנו כלל לא שמים לב לכך וזה מה שנקרא "שיווק סמוי מהעין". זה עובד על תת ההכרה שלנו ואנחנו זוכרים ומקשרים מקרים מסוימים לפרסומות שהשתילו לנו בלי ששמנו לב בכלל. כאמור השיווק באינטרנט הוא בדיוק אותו הדבר רק שבעולם המדיה המפרסם מחליט על כמות ההופעות והתדירות שאנו נראה את הפרסומות שלו. היום, שחלק נכבד מהיום שלנו מתרכז מול מסך המחשב או הסמארטפון ניתן להגיד שהחיים שלנו הפכו להיות ממוחשבים וטכנולוגים, מה שחושף אותנו יותר לכל התכנים הפרסומיים.

פרסום ושיווק באינטרנט VS פרסום חוצות

זה נכון שהשיווק החל בשלטי חוצות ופרסומות מרכזיים במרכז העיר אך עם התקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות, השיווק באינטרנט פרץ חומות ותפס מקום נכבד אולי אפילו יותר משלטי החוצות המפורסמים. ובכן אין זה אומר ששיווק באינטרנט פרקטי יותר אלא רוב הפרסום שאנו צורכים ביומיום אלה הם עדיין שלטי החוצות הפופולריים ולולא אילו, לא היו הידיעות בציבור ממשיכות להתקיים. עצם זה שאתה משוטט ברחבי הרשת באינטרנט, רואה פרסומת מגניבה, לוחץ על הפרסומת אוטומטית, זה הופך אותך להצלחת המפרסם שישב וחשב במשך תקופה ארוכה איזה פרסומת לשים שימשוך את העין. אנחנו באינטרקליק מעודדים לחיצות על פרסומות, לעולם כל מפרסם שמפרסם פרסומת יש לו משהו להציע לעולם ואתם לא רוצים לפספס זאת. היום כל בעל מקצוע צריך שיווק באינטרנט: החל מנגרים, אינטרקליק בנייה ירוקה, מוסכים, חשמלאים וכו'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה